י.ח.דמרי יוצאים לדרך עם פרויקט ראשון של פינוי בינוי

חברת י.ח.דמרי בשיתוף עם חברת משהב וחברת מבני אופיר, תקים 288 יח"ד חדשות במקום 72 דירות ישנות על גבול גבעתיים – ת"א.

פרויקט "I M GIVATAYIM" ברחוב ערבי נחל, על גבול גבעתיים ת"א, של חברת י.ח.דמרי בשיתוף עם החברות משהב ומבני אופיר יצא לדרך.

 

במסגרת הפרויקט יהרסו מבנים ישנים הכוללים היום 72 יח"ד, במקומם עתידיים להיבנות 2 מגדלים בני 31 קומות הכוללים 288 דירות בנות 4 ו – 5 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים.

 

פרויקט "I M GIVATAYIM" הדמייה: רובננקו. 

 

את הפרויקט התחילו לקדם החברות משהב ומבני אופיר ולפני כשנתיים הצטרפה אליהן י.ח.דמרי כשותפה. היום לדמרי 50% בפרויקט ולשתי החברות האחרות 25% כל אחת.  

 

עבור חברת י.ח.דמרי שנכנסה לתחום של התחדשות עירונית בשנים האחרונות, זהו הפרויקט הראשון במסגרת פינוי –בינוי.

 

השבוע, לאחר החתמת כל הדיירים והוצאת היתרי הבניה, החלו בעבודות ההריסה של המבנים הישנים. שני מבנים ישנים אשר נבנו כבר בשנות ה – 60 של המאה הקודמת, כבר נהרסו ועבודות החפירה והדיפון יחלו ממש בקרוב.

 

הריסת המבנים הישנים. צילום: טל הפקות

 

במסגרת הפינוי, 36 משפחות הועברו לגור בדירות שכורות, במימון החברות היזמיות. יתרת הדיירים יפונו בשלב מאוחר יותר. הדיירים הקיימים פינו דירות 3 חדרים ישנות, והם יקבלו בתמורה דירות חדשות בנות 4 ו – 5 חדרים, עם מרפסות, ממ"ד וחניה פרטית בחניון תת קרקעי.

 

בשבוע האחרון החלו בשיווק הפרויקט והדירות נמכרות עכשיו במחירי פרי –סייל (מכירה מוקדמת).

 

מחירי הדירות בפרויקט מתחילים מ – 2.9 מיליון שקל לדירת 4 חדרים על שטח של 102 מ"ר עם מרפסת בשטח של 12 מ"ר. מחיר דירת 5 חדרים בפרויקט בשטח של 119 מ"ר ומרפסת של 16 מ"ר עומד על 3.35 מיליון שקל.

 

הצפי לאכלוס הדירות הוא תוך 4 שנים.

 

האדריכלית של הפרויקט היא לאה רובננקו, וליווי היזמים נעשה ע"י עורכי הדין סיגל שפירא, ניר בוטנרו וסמדר חייט ממשרד תדמור לוי, ועורל הדין זאב מינטוס משרד שפירא מינטוס.

 

עמוס דבוש, סמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי בחברת י.ח דמרי: "מדובר בסנונית הראשונה מתוך הפרויקטים הרבים בתחום של התחדשות עירונית אותם מקדמת חברת י.ח.דמרי ברחבי הארץ.

 

שיתוף פעולה מוצלח עם עיריית גבעתיים ודיירי השכונה הוותיקה, הביא לשלב ההריסה של הבניינים והדירות הישנים המטים ליפול, ולהקמה של פרויקט חדש ומודרני לטובת הדיירים הקיימים והעיר כולה. דיירי השכונה שפינו את הדירות הישנות יזכו לדירות חדשות, מרווחות עם מרפסת וחניה פרטית ויוכלו ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר".

 

רו"ח עזרא ערוסי, מנכ"ל חברת משהב: "אנו רואים בפרויקטים של התחדשות עירונית את עתיד הבנייה בישראל. עתודות הקרקע ברחבי הארץ בייחוד באזורי הביקוש מוגבלות. הניסיון שלנו  כקבלן מבצע וכיזמית סייעו לנו להפוך למומחים בתחום.

 

פרויקטים של התחדשות עירונית מהווים היום כמחצית מהיקף הפעילות של החברה ואנו מתכוונים בעתיד הלא רחוק לצאת לשיווק עם ארבעה מתחמים נוספים של התחדשות עירונית.

 

"חשוב לזכור שחידוש מתחם מגורים קיים הוא שונה לחלוטין מבנייה של פרויקט חדש. מדובר על אתגר עצום מהרמה של תכנון פרויקט חדש בשכונה וותיקה ועד התחשבות ודאגה לדיירים שמפנים את דירותיהם. מתחם "I M GIVATAYIM" ממוקם באחת מעתודות הקרקע האחרונות שנותרו בסיטי החדש של גבעתיים, בסמוך למתחם הבורסה ומרכז עזריאלי".

 

 הריסת המבנים הישנים . צילום: טל הפקות